Založ si blog

Naši prváčikovia

Už o pár mesiacov sa aj môj druhý syn Matej stane, ako on hovorí, veľký školák, čo pre mňa znamená veľké nákupy.

Prezuvky, ale tiež školská taška pre prváka sa musia v prvom rade páčiť Maťkovi, takže tieto povinnosti absolvuje so mnou. A aby som nezaprela v sebe správnu ženu v domácnosti,  začali sme s nákupmi už teraz. Ceny sú priaznivé, keďže ešte nie je školská sezóna. Výber aktovky, alebo ak chcete, tašky do školy nebol vôbec jednoduchý.

Začali sme klasicky v predajniach v našom meste. S akčnými hrdinami, so vzormi, no proste žiadna sa nám, resp. Maťkovi nepáčila. Po dvojdňovom boji sme sa uchýlili k nákupom cez internet. Tak a tam si konečne vybral. Taška so supermanom, veľkým množstvom priehradiek sa pozdávala aj mne. Môj muž mal trochu pochybnosti, ale nakoniec nám tašku schválil.

Do 3 dní sme si šli s Matejko po balíček. Bol celý natešený. A našťastie, batoh splnil naše očakávania. Splňovala presne popis na internete – teda pevná výstuž chrbta, dobre šité popruhy a hlavne, veľa priehradiek a tajných vrecúšok, čo sa ráta najmä nášmu drobcovi a ďalšie, dôležité maličkosti. Takže teraz nám už len ostáva nakúpiť peračník, perá, farbičky a ďalšie veci. Dúfam, že tentokrát si vystačíme s predajňami v našom meste.

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 206940x
Priemerná čítanosť článkov: 15918x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy