Založ si blog

Pozor! Leuško dostane vysvedčenie

A je to tu! Už tento týždeň zahodí Leuško školskú tašku do kúta… a začne turistika s vysvedčením po všetkých babičkách, tetách a ujoch, aby sa pochválil, aký je to šikovný žiak. Už teraz totiž vie, že bude mať samé jednotky. Samozrejme, že jeho pozornému detskému uško neušlo, že za každú jednotku na vysvedčení čosi dostane (podotýkam jeho otcom), takže bol maximálne motivovaný. Už si dokonca stihol urobiť aj zoznam sladkostí a hračiek, ktoré chce. Pripravil si batoh hneď vedľa dverí s konštatovaním, že nechce stratiť ani minútku, hneď ako sa vrátime v piatok zo školy, musíme ísť nakupovať.

Takže si s manželom pripravujeme nervy a nejaké tie eurá. Nemôžeme totiž zabudnúť na mladšieho Mateja. Toho sa síce ošiaľ okolo vysvedčenia netýka, ale tiež si  nachystal batoh na hračky a sladkosti – veď keď jednému, tak aj druhému.

Myslím, že v piatok si vysvedčenie zaslúžim aj ja s mojím mužom. Pri nákupe s dvoma deťmi by sme mali dostať jednotky za pevné nervy, diplomatické presviedčanie, ekonomické odmietanie a nosenie vecí. Každopádne si myslím, že ten pocit, keď bude mať Leušo v rukách vysvedčenie a usmeje sa na nás s tým svojím štrbavým úsmevom, tak to stojí aj za ten plný batoh hračiek J

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 206936x
Priemerná čítanosť článkov: 15918x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy