Založ si blog

Začiatok školského roku!

Už samotný názov môjho príspevku je skôr výkrikom, než konštatovaním. Našťastie som sa poučila z minulého roku. A tak som mohla rozdávať rady aj mojim zúfalým kamarátkam matkám.

Každý utorok, keď vyzdvihneme deti zo školy, máme s kamarátkou Evkou takú dvojhodinovú ženskú seansu. Uvaríme si poobedňajšiu kávu, otvoríme Bio a dia keksíky v snahe užiť si chuť sladkého, ale nepribrať 🙂

Deti, klasicky, hneď po príchode pohodia školské tašky do kúta a hrajú sa v izbe, alebo na dvore. Tak sme to praktizovali minulý rok a tak to praktizujeme aj tento. A tak keď som sa nanominovala do kuchyne na moje obvyklé miesto, všimla som si na ľadničke upozornenie: „školské potreby nakupujeme už v júli!“

Najprv som sa dívala trochu nechápavo, ale potom som sa musela začať smiať, lebo podobné memento som si pripla do kuchyne minulý rok aj ja. Nákupy do školy sú vec, ktorá stojí nervy a peniaze. A to najmä, ak obiehate každý obchod v meste a hľadáte všetky predpísané zošity, vhodnú školskú tašku a ďalšie školské potreby.

Samozrejme, že sme túto tému začali hneď preberať. A ja som sa musela pochváliť, že tento rok to bolo len s miernym stresom. Evka mi najprv nechcela veriť. No po pár rokoch na materskej sa stanete doslova jednotkou v surfovaní po internete.

Cez zľavy na oblečenie pre deti i seba, po akciové zájazdy – mám to dokonale prešmejdené! A tak som sa dostala aj k portálom, ktoré ponúkajú školské potreby. Samozrejme, takéto veci nebudem nakupovať ako príde, takže som sa najprv vrhla na referencie od ostatných kupujúcich, našla som si niekoľko ďalších informácií o firme a keď sa mi už server pozdával, nakúpila som.

Takto sa mi osvedčil napr. Topgal. Ale na druhej strane, nevyhla som sa ani nákupom v klasických obchodoch. Pretože na niektoré veci zabudnete, alebo s nimi dieťa príde až po prvom dni v škole.

Myslím, že aj keď sa u nás ešte niektorí ľudia nákupu cez internet boja, je to dobrá vec. Ak narazíte na overených predajcov, nemali by vzniknúť žiadne problémy. Ani čo sa výberu, či dopravy týka. Mne sa to tento rok osvedčilo 🙂

 

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 206939x
Priemerná čítanosť článkov: 15918x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy