Založ si blog

Asi sa pôjdeme pozrieť na šarkany

Aj keď je už začiatok októbra, dovolenková nálada akosi nechce opustiť našu domácnosť. Moru sme už zamávali, no menšie „výkendovky“ nás stále držia. Veď nakoniec, ešte je relatívne teplo 😉

Pri mojom obľúbenom surfovaní na internete som okrem super receptov na koláče (to je mimochodom moje nové hobby – pečenie) narazila na tento článok.

Výborne! Pomyslela som si. S chlapcami sa pôjdeme pozrieť na šarkany, možno si aj nejakého popúšťame. Ja si aspoň precvičím moju trošku kostrbatú nemčinu. Neváhala som a s úsmevom od ucha k uchu som sa vydala do obývačky, kde moji „mechanici“ stavali z lega helikoptéru. Vlastne, skôr sa ju snažili postaviť. Už hodinu totiž bojujú s novou skladačkou… ale na druhej strane, ja mám čas na bádanie na internete.

Veľkolepo som im predniesla svoj nápad. A čakala som, čo na to povedia. Myslela som, že sa mi Leuško hodí okolo krku a začne ma bozkávať a hovoriť, aká som super mamina… no, človek mieni a pán boh mení, že?

Stála som v obývačke s otvoreným notebookom v ruke, čítala som im článok a keď som skončila. V izbe ostalo ticho. Nič. Žiadna reakcia. Môj muž sa na mňa pozrel a dodal: „hm, hm, hej, hej, niečo vymyslíme.“ Leo nereagoval, pretože práve bojoval s čiernou vrtuľkou…

Takže som sa otočila na päte a odpochodovala som do kuchyne. Asi o dve hodiny za mnou prišiel môj syn a víťazoslávne mi priniesol hotový vrtuľník. Usmial sa na mňa tým neodolateľným štrbavým úsmevom a bolo vymaľované. Takže som to skúsila ešte raz. „Leuško miláčik,“  začala som svoju reč a pokračovala som prerozprávaním článku. Ani som to nedopovedala a bolo! Hodil sa mi okolo krku, že juchú a super a že budeme púšťať s ocinom draky a že sa veľmi teší.

Plán na víkend teda máme. A ja som si overila starú pravdu: keď je chlap či chlapec vo svojom živle, nemá zmysle mu nič hovoriť. No, a samozrejme, je jasné, že Leuško je asi aj trochu po ockovi 😉

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 207131x
Priemerná čítanosť článkov: 15933x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy