Áno, dovolenku si užijem

23. júla 2012, 1rocnik, Nezaradené

Tak predsa som sa dočkala. Po náročnom roku si doprajem poriadnu dávku slnka, vyvalím sa na deku a budem si užívať more, drinky a moje deti. Tie mi síce asi len tak sa povaľovať nedovolia, ale aj tento problém som bravúrne vyriešila a má meno animátor!

„Je to super vec!“ s týmto výkrikom za mnou doletela kamarátka potom, čo zažila dovolenku s deťmi, o ktoré sa dopoludnia staral animátor. Mnohé cestovné agentúry už ponúkajú v rámci svojich služieb slovensky hovoriacich animátorov. Najskôr som si hovorila, že predsa len dovolenka s deťmi má byť poriadna a že by sme mali všetko robiť spolu, ale pri predstave mojich hyperaktívnych detí… no, zvolila som animátorské služby.

Chystáme sa vyraziť začiatkom augusta, ale ja už teraz pripravujem zoznam vecí. Veď pobaliť seba a troch chlapov, to dá zabrať! Môj muž je síce samostatný, ale balenie necháva na mňa, pretože má tendenciu zabúdať na podstatné veci (ako náhradné ponožky, mikinu na chladný večer, apod.). Pri tom všetkom zhone sa utešujem predstavovou na zaslúžené rochnenie sa pri mori. Juch, už aby sme tam boli 🙂