Asi sa pôjdeme pozrieť na šarkany

5. októbra 2012, 1rocnik, Zaujímavosti

Aj keď je už začiatok októbra, dovolenková nálada akosi nechce opustiť našu domácnosť. Moru sme už zamávali, no menšie „výkendovky“ nás stále držia. Veď nakoniec, ešte je relatívne teplo 😉

Pri mojom obľúbenom surfovaní na internete som okrem super receptov na koláče (to je mimochodom moje nové hobby – pečenie) narazila na tento článok.

Výborne! Pomyslela som si. S chlapcami sa pôjdeme pozrieť na šarkany, možno si aj nejakého popúšťame. Ja si aspoň precvičím moju trošku kostrbatú nemčinu. Neváhala som a s úsmevom od ucha k uchu som sa vydala do obývačky, kde moji „mechanici“ stavali z lega helikoptéru. Vlastne, skôr sa ju snažili postaviť. Už hodinu totiž bojujú s novou skladačkou… ale na druhej strane, ja mám čas na bádanie na internete.

Veľkolepo som im predniesla svoj nápad. A čakala som, čo na to povedia. Myslela som, že sa mi Leuško hodí okolo krku a začne ma bozkávať a hovoriť, aká som super mamina… no, človek mieni a pán boh mení, že?

Stála som v obývačke s otvoreným notebookom v ruke, čítala som im článok a keď som skončila. V izbe ostalo ticho. Nič. Žiadna reakcia. Môj muž sa na mňa pozrel a dodal: „hm, hm, hej, hej, niečo vymyslíme.“ Leo nereagoval, pretože práve bojoval s čiernou vrtuľkou…

Takže som sa otočila na päte a odpochodovala som do kuchyne. Asi o dve hodiny za mnou prišiel môj syn a víťazoslávne mi priniesol hotový vrtuľník. Usmial sa na mňa tým neodolateľným štrbavým úsmevom a bolo vymaľované. Takže som to skúsila ešte raz. „Leuško miláčik,“  začala som svoju reč a pokračovala som prerozprávaním článku. Ani som to nedopovedala a bolo! Hodil sa mi okolo krku, že juchú a super a že budeme púšťať s ocinom draky a že sa veľmi teší.

Plán na víkend teda máme. A ja som si overila starú pravdu: keď je chlap či chlapec vo svojom živle, nemá zmysle mu nič hovoriť. No, a samozrejme, je jasné, že Leuško je asi aj trochu po ockovi 😉