Založ si blog

Zahajujem paniku!

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku.

Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné,  ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii a píše Ježiškovi v poradí už šiesty list so zoznamom darčekov.

Pritom sa tam pravidelne opakuje: lietajúca helikoptéra, notebook, auto na diaľkové ovládanie, či šteniatko… Škoda, že tam nenapísal veci ako sveter, šál, čiapka, či nový batoh. Ten, ktorý som mu kúpila pred rokom nechal u mojich rodičov s prehlásením, že to má „batoh k babke“ a s ním chodia s dedom na „minitúry“. Je vidieť, že Leušo to má zariadené 🙂

Tento rok sa zrejme opäť uchýlim k nákupom cez internet. Minule mi to vyšlo, tak snáď to vyjde aj teraz. Leušovi objednám tie jeho technologické hračky asi cez nejaký ten agregát obchodov a batoh cez topgal. Manžel, pretože aj on si s Leušom napísal zoznam, dostane novú košeľu a nejaké to fajnové vínečko. Konečne trochu dospel a napísal tak aj niečo, čo mu môžem kúpiť. Minulý rok si totiž prial auto Aston Martin…

Áno, mám doma niekedy dve deti J ale čo už  s nimi. S kamarátkou sme sa dohodli, že našim rodičom kúpime wellness víkend pre 2 páry. Myslím, že to naši ocenia. Ja by som ho osobne brala tiež, tak dúfam, že moje naznačovanie mužovi nebolo zbytočné. 🙂

Vidím to asi na jeden večer s pohárom vína a počítačom. No, nikdy som si nemyslela, že raz darčeky nakúpim takto rýchlo a ešte k tomu z domu. Ale samozrejme, niečo musím kúpiť aj v klasickom obchode. Inak by sa mi tie nákupy ani nerátali.

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Asi sa pôjdeme pozrieť na šarkany

05.10.2012

Aj keď je už začiatok októbra, dovolenková nálada akosi nechce opustiť našu domácnosť. Moru sme už zamávali, no menšie „výkendovky“ nás stále držia. Veď nakoniec, ešte je relatívne teplo 😉 Pri mojom obľúbenom surfovaní na internete som okrem super receptov na koláče (to je mimochodom moje nové hobby – pečenie) narazila na tento článok. Výborne! [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 207146x
Priemerná čítanosť článkov: 15934x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy