Založ si blog

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila….

Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič nie je 100%. Keďže ona patrí do skupiny konzervatívcov a pedantov, Vianočné nákupy zahajuje už v auguste. Potom, čo si s kamarátkami dajú kávu a koláčik v kaviarni, vyrazí do obchodného centra a sleduje zľavy a vyberá a nakupuje. A vyberá a nakupuje. A vyberá a nakupuje… A hlavne pre Leuška.

Môj syn má oblečenie tak na 5 rokov dopredu. Chvalabohu, svokra má vkus, takže Leušo tie veci aj nosí. Väčšinu z nich. Aj preto bola vlastne ten večer u nás. Potrebovala sa poradiť, čo by si Leuško prial, čo chcem ja a čo kúpime môjmu mužovi.

Už je totiž poučená, pretože predminulé Vianoce kúpila Leovi školskú tašku, tak ako mu ju kúpili aj jeho druhí starí rodičia…

Keď som jej povedala, že ja nakupujem tento rok cez internet, skoro spadla zo stoličky. Argumenty tipu: Ako to odskúšaš? Nie je to drahšie? Bohvie kedy to príde? Platíš to prevodom? A tak ďalej a tak ďalej… Takže som hneď zahájila osvetu z prostredia internetu. Ako je to s referenciami na produkty, skúsenosťami s prevodom a iným spôsobom platenia a aké je to super výhodné, že nemusím nikam lietať a byť sa o posledný pár ponožiek.

Asi po polhodinovej prednáške som bola úplne vyčerpaná a myslela som, že moje slová nepadli na úrodnú pôdu. No, mýlila som sa. Svokra sa víťazoslávne posadila za počítač a neviem akým zázrakom sa preklikala na víkendové pobyty a potom hneď k diamantom… Takže mala o zábavu postarané 😀

V tom sa na mňa otočila a povedala: „Moja, nie je to až také zlé!“ Určite si myslíte, že začala so mnou bezhlavo nakupovať a klikať na tlačidlo „Objednať“ alebo „Kúpiť“. Vôbec nie. Označila, resp. ukázala prstom na na veci, ktoré chce, nechala mi na stolíku pri počítači peniaze a s úsmevom sa vybrala k Leuškovi do izby.

Nákupy so svokrou môžu vyzerať aj takto 🙂

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

Asi sa pôjdeme pozrieť na šarkany

05.10.2012

Aj keď je už začiatok októbra, dovolenková nálada akosi nechce opustiť našu domácnosť. Moru sme už zamávali, no menšie „výkendovky“ nás stále držia. Veď nakoniec, ešte je relatívne teplo 😉 Pri mojom obľúbenom surfovaní na internete som okrem super receptov na koláče (to je mimochodom moje nové hobby – pečenie) narazila na tento článok. Výborne! [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 206937x
Priemerná čítanosť článkov: 15918x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy