Založ si blog

Súhrn z dovolenky

A sme doma. Ešte sme ani poriadne nevybalili kufre a moji dvaja chlapi, Leuško a manžel, si už pozerajú fotky a videá z dovolenky. Takže ja som si urobila kávu, vyložila nohy na stôl a začala som s resumé našej veľkej dovolenky pri mori.

Cesta prebehla relatívne hladko. Na letisku mal Leušo najväčšiu show zo samotného letu. Bol stále nalepený na okne, v ruke žmolil svojho plyšáka a celou cestou mu vysvetľoval, ako letíme a že po oblakoch sa nedá chodiť.

Samozrejme, najväčší džavot môjho syna nastúpil po príchode do hotela. „Poďme už k vode! Kedy pôjdeme k vode? Mááámíííí!!!“ Po asi 10 minútovom prosíkaní sa Leušo uspokojil, keď som mu povedala, že poobede pre neho príde nový kamarát, ktorý sa s ním bude hrať pri mori. Takže si rýchlo vybalil svoj malý batoh, pustil si na televízore rozprávky a čakal – to ma celkom udivilo, ale bola som za to rada. Asi ho zmohla tá cesta.

Pred obedom sme zišli dolu do haly, kde na nás čakal mladý (priznávam bez mučenia), dobre vyzerajúci chlap, ktorý sa predstavil ako Marko. Bol to animátor, ktorého nám a ďalším rodinám sprostredkovala cestovná agentúra. Mal veľmi peknú slovenčinu, aj keď bol rodený Chorvát, za čo som bola rada. Našťastie sme mali v zájazde viac rodín s deťmi, takže Leušo si už vytipoval, s kým sa asi bude, okrem Marka hrať.

Program bol teda nasledovný: spoločné raňajky, dopoludnia spolu pri mori (tak sme si to zvolili my, inak bol Marko k dispozícii celý deň), obed a potom romantika s manželom pri mori a Leušo na dohľad. Marko ich totiž bral k moru a mohli sme si dať deku tak, aby sme sa videli. Samozrejme, boli aj dni, kedy sa hrali v areáli hotelu. Predsa len, silnejšie slniečko nemusí byť vždy ideálom pre detskú pokožku.

Musím priznať, že náš animátor bol super. Leušo bol k večeru vždy správne unavený, ale vždy si s nami po večeri dal ešte drink 🙂 Samozrejme, nealkoholický. Jemu sa totiž najviac rátali tie ozdobné dáždniky a farebné slamky 🙂

Dovolenka teda dopadla veľmi dobre. Klepem, kade chodím. Pretože mám veľa kamarátok, ktorých dovolenka pri mori nedopadla práve ideálne. Vrátili sme sa zdraví, krásne opálení a Leušo si dokonca našiel kamarátku, s ktorou si vymenili maily, takže si budú písať. Tak som si pri tom spomenula, ako som si ja kedysi písala s kamarátkou, ale teda prostredníctvom klasickej pošty. Nuž, dovolenky sú super aj na takéto veci.

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Vít Rakušan

Rakušan: Migračný pakt nie je skvelý, ale nové pravidlá sú potrebné. Podľa Babiša klame

18.04.2024 15:12

Podľa Rakušana kým budú v ČR budú ukrajinskí utečenci, Česko bude mať v solidárnom systéme výnimku.

SR Čaputová LPR Zbierka Onkológia Deň Narcisov BAX

Žlté narcisy dodávajú nádej a pomáhajú, zbierku podporila aj prezidentka

18.04.2024 14:06

Vďaka podľa nej patrí dobrovoľníkom, ale aj všetkým, ktorí sa rozhodnú podporiť dobrú vec a prejavia tak solidaritu s onkologickými pacientmi.

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 207087x
Priemerná čítanosť článkov: 15930x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy