Založ si blog

Prvé prázdniny

Tento rok mal náš syn Leo školskú premiéru. Úspešne sa naučil písať aj čítať, s hudobnou je to síce trošku horšie, ale zato v počtoch vyniká 🙂 S prichádzajúcimi prázdninami už hľadáme miesto kam zapadne školská taška pre prváka Leuška, ale tiež to, kde strávi svoje prvé prázdniny.

Tašky do školy sme sa rozhodli vymeniť za batohy a batôžky do prírody. Viem, že mnohí rodičia, tak ako aj ja s mojím manželom, nemajú cez prázdniny veľa času na svojich miláčikov. My sme si ale urobili „prázdninový plán“ a rozhodli sme sa cez víkendy tráviť spolu čas v prírode. Žijeme na strednom Slovensku, takže začneme v našom okolí. V lete sa na rôznych hradoch a zámkoch konajú zaujímavé akcie a podujatia s remeslami, a to je výborná zábavka nielen pre nášho Leuša, ale i pre nás 🙂

No a samozrejme, na internete sme si vyhľadali špecializované tábory pre malé detičky. Naozaj sme našli veľké množstvo ponúk a najmä s rôznymi zameraniami. Takže na prvý týždeň a víkendy bude mať Leuško výborný program. Veľkým šťastím je, že má oboch starých rodičov na dedine, takže sa z neho zrejme na pár týždňov stane malý „zálesák.“

Rozhodovanie, aký program vymyslieť na prázdniny pre malé dieťa vôbec nie je jednoduchý. Určite nie je vhodné, aby naši miláčikovia presúvali z tábora do tábora bez toho, aby si odpočinuli, alebo strávili s rodičmi nejaký čas. Ja sama viem, že nie je nad spoločné chvíľky s rodinou. A tohto pravidla sa i držím.

Veď ani mne by sa nerátali prázdniny (aj keď už ich nemám) bez nejakého toho výletu s mojimi chlapcami.

 

 

 

 

Čo priniesol Ježiško, alebo maminka, prečo plačeš?

07.01.2013

Určite som to už spomínala. Mám naozaj úžasného syna. Aj keď mi dáva občas poriadne zabrať, je to poklad! Prekvapil ma totiž nielen pred sviatkami, ale i na Štedrý deň. Prípravy prebiehali klasicky. 23.12 spolu s Leušom sme pripravovali šalát, tento rok mi pomáhal druhýkrát. Manžel zatiaľ osádzal stromček do stojanu. Hrali nám koledy, všade to vonia čerstvým [...]

Nástrahy a prekvapenia online sveta, alebo ako babička spoznáva internet

18.12.2012

Keďže som sa rozhodla nakúpiť väčšinu darčekov online, musela som si na to vyhradiť jeden večer… no, zistila som, že jeden večer bude málo, takže som si na to vyhradila hneď večere tri. Z toho jeden z nich mi asistovala svokra, ktorá nás náhodou navštívila…. Našťastie mám so svokrou celkom dobrý vzťah. Rozumieme si, zasmejeme sa spolu, ale samozrejme, nič [...]

Zahajujem paniku!

13.12.2012

Mám napísaný zoznam. To je super, akurát neviem, kedy sa pustím do nakupovania! Takže je na čase zahájiť Vianočnú paniku. Všade okolo už hrajú koledy, bliká výzdoba a mám pocit, že môj muž sa už chystá vypíliť strom. To je všetko pekné, ale má to aj svoju druhú stránku. Zhon, príprava a dohadovanie rodinných návštev. Leuško je samozrejme, vo eufórii [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 207093x
Priemerná čítanosť článkov: 15930x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy